Encontres Musicas e Danças tradicionaus a Pau del 15 al 17 de junh

 

Lo CIRDÒC–Institut occitan de cultura que s’assòcia aus encontres nacionaus de la Federacion deus Actors e actoras de las Musicas e Danças Tradicionaus (FAMDT) qui’s tieneràn a Pau deu 15 au 17 de junh.

Tres dias de debats, taulas-rondas e intervencions qui amassan las energias deus actors e actoras de las musicas e danças tradicionaus. Au còr de la Ciutat, los encontres organizats en cooperacion dab Hart Brut, Pagans e CERC que prepausaràn tanben animacions lo ser : concèrts dijaus 15 e un bal divés 16.

Los escambis professionaus (programa), bastits en collaboracion dab l’Etnopòle CIRDÒC – Institut occitan de Cultura, que’s declinan en 10 talhèrs tematics, l’escadença notadamentd’escambis e reclams d’experiéncias sus las relacions enter collècta e creacion artistica dens los Pirenèus, sus las cooperacions europèas e transfrontalèras com suus 20 ans de la Convencion de l’Unesco entà la Sauvaguarda deu patrimòni culturau immateriau.

Los encontres que son gratuits e obèrtas a tots, entà s’inscríver qu’ei per ací !

Los lòcs : lo Hédas, lo cinèma Méliès au Foirail, lo Conservatòri

Du 15 au 17 juin à Pau : 

Rencontres nationales de la Fédération des Acteurs et actrices des Musiques et Danses traditionnelles

 

 PAU – La Ciutat : Rencontres nationales MODAL 

Le CIRDOC–Institut occitan de cultura s’associe aux rencontres nationales de la Fédération des Acteurs et actrices des Musiques et Danses Traditionnelles (FAMDT) qui se tiendront à Pau du 15 au 17 juin.

Trois jours de débats, tables-rondes et interventions qui rassemblent les énergies des acteurs et actrices des musiques et danses traditionnelles. Au cœur de la Ciutat, les rencontres organisées en coopération avec Hart Brut, Pagans et CERC proposeront aussi des animations le soir : des concerts jeudi 15 et un bal vendredi 16.

Le échanges professionnels (programme), construits en collaboration avec l’Ethnopôle CIRDOC – Institut occitan de Cultura, se déclinent en 10 ateliers thématiques, l’occasion notamment d’échanges et retours d’expérience sur les relations entre collecte et création artistique dans les Pyrénées, sur les coopérations européennes et transfrontalières comme sur les 20 ans de la Convention de l’Unesco pour la Sauvegarde du patrimoine culturel immatériel.

Les rencontres sont gratuites et ouvertes à tous, pour s’inscrire c’est par ici

Les lieux : le Hédas, le cinéma Méliès au Foirail, le Conservatoire

Laisser un commentaire

Votre adresse de messagerie ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *

*