Descobèrta de  » Daphnis et Alcimadure  » a Narbona lo 24 de junh

En plus de l’hommage à Miquèl Decòr (14h30-16h), la Médiathèque de Narbonne présente ce vendredi 24 juin :

– à 17h : visite commentée de l’exposition Daphnis et Alcimadure (en place jusqu’au 28 juillet).

– à 18 h : projection du film documentaire sur l’interprétation du texte

Le CIRDOC – Institut occitan de cultura rend hommage à Jean-Joseph Cassanéa de Mondonville, violoniste virtuose originaire de Narbonne. Hommage rendu à travers une exposition et un film retraçant le destin incroyable de ce seul opéra baroque en occitan.

 Divendres 24 de junh de 2022, la Mediatèca del Grand Narbona, en partenariat amb lo CIRDÒC – Institut occitan de cultura e amb la participacion de Les Passions, vos convida a la descobèrta de l’òbra del compositor narbonés Jean-Joseph Cassanéa de Mondonville, ongan que comemoram los 250 ans de sa despartida.

17h : visita guidada de la mòstra Daphnis et Alcimadure

18h : projeccion del filme documentari Daphnis et Alcimadure : enquèsta sus un opèra barròc en occitan – Auditorium Jean Eustache

Fruch d’un programa de valorizacion menat pel CIRDÒC – Institut occitan de cultura, aquel filme documentari torna sul destin de pas creire de l’opèra Daphnis et Alcimadure del Narbonés Jean-Joseph Cassanéa de Mondonville : un opèra tot en occitan creat en 1754 a la cort de Louis XV.
Produccion : CIRDÒC – Institut occitan de cultura e OCprod – 2021 – 46 min. Francés e occitan sostitolat en francés.
Amb lo sosten del ministèri de la Cultura. En preséncia de Jean-Marc Andrieu e Muriel Batbie-Castell de Les Passions – Orchestre baroque de Montauban.

Laisser un commentaire

Votre adresse de messagerie ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *

*